måndag 14 juli 2014

Stressig inledning på veckan..

God kväll kära vänner! :) I skrivande stund ligger jag nyduschad i sängen och ska snart börja kolla på en tv-serie på SVT-play Weissensee, 2.a säsongen, avsnitt 1, en grymt bra tysk tv-serie!!! 
Dagens outfit, jag bara älskar klänningar, de är såå bekvämt och snyggt! :)
De sägs att det ska bli regn hela veckan.. men vad gör det om helgen ser ut så här..;-) Fast ännu har bara solen skint på mig:)
Ja, jag har haft en hektisk dag, i fredags fick jag en massa nya arbetsuppgifter och har tyvärr inte blivit insatt i dem ännu.. Jag hoppas att chefen förstår att det tar extra lång tid, då allt är nytt och så...jag hann ens ta någon rast. 

Nu ska jag inte tänka mer på jobbet, jag ska mysa i sängen med Rufus å se på min tv-serie:)

Ha en fin kväll! ❤️

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar