söndag 3 augusti 2014

Efter regn kommer solsken..

Goder afton! Jag är säkert inte ensam om att ha haft ett minst sagt omväxlande väder i dag?! I morse vaknande jag av att åskade, mullrade och regnade. Då öppnade jag fönstert å kröp ner i sängen igen.. Mysigt :)
:)
Det har åskat rejält!
Sedan tittade solen fram igen..:)
När solen tittade fram passade jag på att sätta mig ute i solen:)
Sedan passade jag på att rensa min byrå och en garderob, under värsta regnskuren, samtidigt lyssnade jag på sommar i P1:)
Nu har jag duschat å lagt fram kläder inför morgondagen, min semester är slut och jag börjar jobba igen, det ska faktiskt bli skönt.

Nu ska jag se på Pretty little liers en spännande tv-serie som jag nyligen har börjat kolla på! :-D
Ha en trevlig afton!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar