tisdag 26 augusti 2014

Sminkpaket och dagens outfit

God kväll! :) När jag kom hem idag så låg det ett trevligt paket i brevlådan, ett sminkpaket från Kicks. Jag beställde nämligen för första gången på Kicks.se igår morse! Vilken snabb leverans! :) :)
Detta köpte jag: eye makeupp remover från Loreal, whippedcreamfoundation från Max Factor, kajal: masterdramaliner från Maybellinefoundationbrush från Kicks egna märke, jag har hört och läst att den ska vara jättebra! 

Jag har köpt alla produkterna tidigare och det är riktigt bra produkter! Det ska bli spännande att prova foundation penseln! :)
Jag fick även några gratisprover, parfym prover.. Me like! Älskar parfym.. :-D 
Dagens lite höstigare outfit..:) 

Ha en trevlig kväll!

Ljus & kärlek ❤️

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar