måndag 15 september 2014

Bara virus..

Igår tog jag en promenad som i vanliga fall brukar ta 20 minuter typ, igår tog den 45 minuter! :( Jag var och är jätte orkeslös jag har knappt någon energi kvar.. och det är jobbigt!
Det blev några fotografier längs min promenad iaf..:)
När jag kom hem värmde jag en lasagne till mig och Lill-Bella, sedan halvlåg och halvsov i min baden-baden å solade benen.
Imorse mådde jag fortfarande inte bra! :( Så jag gick till läkaren, hos Närhälsan i Floda tog de diverse prover men de visade inget.. Läkaren trodde att det "bara" var virus.. 
Jag köpte med mig vitaminer/kosttillskott hem.. I morgon går jag till jobbet fast jag inte känner mig pigg och kry! 
Hoppas att jag snart blir piggare igen..:)

Ha en höstdag!

Kraft & ljus! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar