måndag 8 september 2014

Förkyld, nya tofflor & ljung..

God kväll! I skrivande stund ligger jag på soffan å känner mig riktigt ynklig.. Jag har nämligen blivit vrååålförkyld! :( Jag hade något på känn i går men var ej säker.. Så i morse gick jag till jobbet men det blev bara värre och jag kände att jag ej kunde vara lika effektiv som vanligt så jag gick hem lite tidigare idag.
I morse såg jag betydligt piggare ut än vad jag gör nu...

Pendeltåget var sent (som vanligt) så därför missade jag min anslutningsbuss i Lerum precis.. Så jag passade att kika lite i affärer, jag köpte ett par mysiga tofflor på Nilles, det behövde jag verkligen för det börjar blir kallt på    golven här hemma. 
Sedan köpte jag med mig lite ljung på torget.
Ha en trevlig kväll!

Kraft & ljus :)

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar