fredag 2 maj 2014

Fredagsmys pågår...

Hej på er! Oj vad kallt det var i morse när jag gick till jobbet.. Brr! Kallt men vackert..:)

Det kändes som det var måndag imorse.. Det gjorde väl det i och med att jag var ledig igår.. Idag slutade vi klockan tolv på jobbet. När jag kom hem vilade jag en stund och lyssnade på en spännande ljudbok!
Nu har vi nyss ätit en sen middag, en tacomiddag!:-D
Ett säkert kort..;-) :-D
Senare eller rättare sagt snart.. Blir det lite mer gott; chips, läsk och rödvin framför Lets Dance! 

Ha en trevlig fredagskväll! ❤️

Puss

2 kommentarer:

  1. Härligt väder ni fick , vi hade regn, snö och kyla brrr , hur äter man dom där tacos skalen förresten ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra fråga! Jag åt ut halva innehållet med en sked först (för att inte söla för mkt...) sedan åt jag den som en macka! :-D :-)

      Radera