tisdag 27 maj 2014

Personligt rekord!

Hejsan! :) Idag har jag varit på ett sprudlande glatt humör! Det beror bl.a. på att jag 
lyckades springa/jogga hela  5,07 km!!! Jag trodde aldrig att jag skulle lyckas med detta och helt utan andningssvårigheter! :) Det var inte mitt mål med dagens träning, målet var egentligen en powerwalk runt sjön..:)
Jag tog inte tid på sträckan då jag joggade men det känns ändå fruktansvärt bra att jag lyckades med detta utan att tycka det var för jobbigt. Det var bara ett infall jag fick, när jag var framme i Nääs kände jag att jag ville jogga lite.. å så fortsatte jag.. jag tänkte knappt på att jag joggade nästan, sedan tänkte jag att jag ska försöka jogga tillbaka till Floda och det gick alldeles utmärkt ju..;-) :-)
Min runda:)
Mycket fin natur att motionera i!
Vid Nääs.

Ha en härlig kväll! :)

Ljus & kärlek ❤️

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar