lördag 3 maj 2014

Sovmorgon, powerwalk och röda naglar

God kväll i stugorna! Idag vaknade jag efter klockan 12... Jag fick nästan panik och "studsade" upp ur sängen! Jag frågade Lill-Bella varför hon inte väckt mig.. Hon svarade att hon tänkte att jag behövde sova.. Haha:) 
Efter två koppar kaffe och en smörgås var det dags för en powerwalk:)
Det blev en lång powerwalk runt vackra sjön Sävelången i Floda.
Vädret var lite blåsigt men annars var det okej! :)
Nu har jag nyss målat naglarna i denna härliga färgen, nagellacket är nästan helt slut.. Hoppas den färgen finns kvar för jag älskar den och Isadoras nagellack är bra! :-D

Ha en fortsatt fin helg! 

Puss å kraam

1 kommentar:

  1. Blir så avis på din runda, du verkar bo så fint!
    Snyggt nagellack!
    Ha en fin födelsedag! Kram

    SvaraRadera