måndag 12 maj 2014

Vårruset 2014

God kväll! I skrivande stund står jag och väntar på bussen i Floda. Jag kommer ifrån Göteborg, jag och Jessie har deltagit i Vårruset. Vi var med i funrun- gruppen, dvs den gruppen utan tidtagning. Det var jättemycket folk och det inte så jättebra organiserat.. men vi joggade/ powerwalkade oss runt banan som var på 5 km, det skulle bli regn men det slapp vi! :) Vi fick en rejäl goodiebag som jag ska titta närmare på när jag kommer hem!
Ha en skön kväll! 

Puss å kraam 

2 kommentarer:

  1. Trodde nästan du fotat ryggen på mig. Hon i mitten i rosa jacka, har exakt samma som jag hade på mig. Haha. Bara mitt pannband som saknas. :p Synd att vi inte sågs...men vad kan man vänta sig när det var över 14000 andra där. :p kram

    SvaraRadera
  2. Bravo & ....Så fina ni är bägge två,skönt att ni slapp regn!

    /Kram

    SvaraRadera