onsdag 4 december 2013

God middag, lyckad träning och kvällsmys

Idag har jag varit nere i centrum och postat hälften av Tradera-pakten,  de som betalt...:) Till middag lagade jag något enkelt och jättegott, jag stekte några skivor fläskfilé och sedan gjorde jag en sås crème fraiche, purjolök, röd paprika och vitlök + lite kalvfond och malen svartpeppar, mums så gott! :D
Idag har jag löptränat och blev förvånad över att jag lyckades springa "så bra" som jag gjorde för det kändes som det inte alls gick bra.. men det går ju bättre å bättre... :)
Ikväll drack jag glöggte till kvällsfikat och bläddrade i senaste numret av tidningen Amelia som kom i brevlådan idag! :)
Nu har jag hoppat i flanellpyjamasen och ska lägga mig i soffan och titta på Sons Of Anarchy! :D

Natti Natti!

Puss & Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar