måndag 30 december 2013

Mitt 2013 i bilder

Året 2013 har inte varit mitt bästa år men jag har ändå haft mysiga stunder då jag njutit mycket.
Januari, snön lyser vit på taken.

Januari, köper gymkort på Portens gym och börjar träna 3-4 gång i veckan:)

Februari, vår Rufus i snön.

Mars, Påskafton.

April.

Maj, kulturfestival i Tollered.



Maj, Underbart väder!


Lilla Brattön, Juni.
Juli. Hanna och jag strövade omkring i vackra Botaniska Trädgården, Göteborg.
Juli, njuter av en öl på Villa Bel Parc i Slottskogen.
 
Vip-Shopping på ESPRIT i Alingsås.
Augusti, mys på baksidan av huset.
 
Augusti, jag och Madde på Göteborgs Kulturkalas.


På Kulturkalaset: Stefan Andersson.
September, på gymmet.


Oktober. Höstlov/November-lov, jag och LillaB åker till Kiel i Tyskland.

 Jag på tysklandsbåten,

LillaB, en typisk tonåring..;-)

Oktober: Jag och Vic är på Spindelfesten.


Spindelfesten 2013.

Oktober: På fackeltåg med Kerstin och Malin: Stäng minkfarmen i Kode.


December: på väg ut att löpträna.
 
LillaB och Blackie på julafton.
 
Ha en fin kväll!

Puss & kraam

3 kommentarer:

  1. Åh,underbar Årskrönika i Foto <3
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År 2014 & hoppas vi "ses"

    /Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag vill tipsa dig om min tävling som går ut 23:59 ikväll. Du kan vinna en julklappssäck med många fina vinster! Kika in och titta! Är du inte intresserad vill jag passa på och önska dig ett gott nytt år!

    http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  3. Önskar dig ett riktigt härligt 2014!! Kramar från mig!

    SvaraRadera