tisdag 17 december 2013

Julklappar och fullmåne..

Idag har jag handlat lite julmat, bara lite, vörtbröd och rökt lax:D Jag köpte en liten julklapp till LillaB och så köpte en julklapp till mig (!) Jag tycker att jag förtjänade det! :) Det var ingen dyr sak men ett stort paket, så stort att det blir svårt att slå in det...;) Och så fick jag en julklapp av Krille min goa granne, en ROSA datorfläkt :) :) Den blev jag jätteglad för! Tack tack Krille om du läser det här! Idag har jag lagt ut lite mer saker på Tradera, LillaBs gamla böcker, ungdomsböcker som är i fint skick, hoppas att de tilltalar någon..:)

Det är fullmåne i natt.. En del brukar ha problem med att sova då men det har inte jag, känner ni av när det är fullmåne?
Ha en mysig kväll!
 
Ljus & Kärlek!
 
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar