onsdag 11 december 2013

Grå dag..

Igår hände det inget särkilt det var en ganska grå och trist dag iaf vädermässigt. Jag var ute och joggade innan solen gick ner, det blir ju mörkt så fort nu! Det mesta av snön har regnat bort.


Till middag lagade jag kycklinggryta och ris till. Råris till mig och jasminris till LillaB..

På kvällen kollade jag på tv och myste med Blackie i soffan, jag var trött och hade tänkt att gå och lägga mig tidigt men så tidigt blev det inte för att jag fick vänta på att Rufus skulle komma hem, jag vill nämligen inte att någon av katterna är ute och ränner på nätterna!

Ljus & Kärlek! :)

Kraam


2 kommentarer:

  1. Idag har solen visat sig hemma på min gata =)

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det låter att jogga innan solen gått ner <3
    Härligt med lite soffmys med kissen/Kram

    SvaraRadera