onsdag 25 december 2013

Julafton 2013 i bilder

Hej alla goa och fina vänner, jag hoppas ni har haft en fridfull och mysig jul!:) Min julafton var helt underbar och här nedan bjuder jag er på några julkort, enjoy!

Kallrökt lax med citronsmak, inlagd löksill, julmust och en liten skånesnaps till tomtemor..;-)
 
LillaB ÄLSKAR köttbullar, prinskorvar och julskinka! :-D
Julmat till kissarna så klart! :)


LillaB och Blackie! <3


Nostalgi! Jag och LillaB julafton 1996 hemma hos farmor och farfar! <3 :)
Jag fick en fin kattbrosch i julklapp av LillaB
Lite vin på kvällen blev det..

GOD FORTSÄTTNING!!!

Ljus & Kärlek! :)

Kraam

4 kommentarer:

  1. God fortsättning vännen, hoppas ni får en mysig juldag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Mysigt! God fortsättning! Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt det ser ut! God fortsättning! Kram Annika <3

    SvaraRadera
  4. God fortsättning finis :-)
    Härliga bilder och hög mysfaktor <3

    SvaraRadera