lördag 21 december 2013

Julmys på hög nivå och festliga naglar

Hejsan! :) Hoppas att ni har det bra. Här har inte blogginläggen duggat tätt... jag har inte varit jätteuppagen, jag har dock varit upptagen med julmysande i form av julhandlande med mera.
Vädret har inte varit det bästa men vad gör det när man kan åka hem efter en regnig shopping dag i Lerum..;)

Blackie & Bella! <3

Nagelpiff: Silver & Metallic.

Done! Lite festligt med nageldekorationer på! :)


Jag har fått fina julkort och julklappar av mina underbara bloggvänner!!! :) Igår gjorde jag knäck, jag lägger upp receptet senare, världens enklaste och bästa recept! ;) :)

Ha en fin dag!

Puss & Kraam

4 kommentarer:

  1. Detsamma till dig!! <3
    La upp recept på rödkål med, det doftar ljuvligt när man kokar egen så det rekommenderar jag :-)

    SvaraRadera
  2. Så mysigt & fint <3
    God Jul Kram från lilla mig redan nu ...Ha det så gott!

    SvaraRadera
  3. Kikar in o önskar dig en riktigt God Jul. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Tack, hoppas din dag blev härlig den med

    SvaraRadera