onsdag 27 november 2013

Det är något är fel på mig..

I morse drack jag kaffe länge medan jag såg på tv-programmet Malou efter tio som vanligt tog upp intressanta ämnen. Där efter hoppade jag i löparkläderna och begav mig ut i skogen och löptränade. Det känns inte som inhalatorn hjälper..:(  Fast jag löptränar regelbundet så  flåsar och flåsar jag som bara den, jag känner att kroppen orkar mer än mina lungor.. jag tänker att det kan ju inte vara fel på luftrören då.. men något måste ju vara fel...:-/ I vilket fall som helst tycker jag ändå att det är underbart att komma ut i naturen å springa och ta ut mig till max!:)

I eftermiddags tog jag en promenad ner till centrum, jag tänkte gå till biblioteket men det var stängt, de stängde redan klockan 15.00, det är så när man bor på en liten ort..;) Jag gick iaf till Ica och handlade mat innan jag promenerade hem igen.

Ikväll kommer det inte mycket sevärt på tv men det gör inget för jag är helt inne i tv-serien Sons of Anarchy..:):)

Ha en mysig kväll!

Kraft & kärlek:)

Kraam

2 kommentarer:

  1. Himlen var jäkligt läcker i eftermiddags!

    SvaraRadera
  2. Håll ut min vän! Och gå och kolla upp dig!
    Kram♥

    SvaraRadera