fredag 29 november 2013

Yoga-pass hemma och lite julpyssel

Idag blev det ingen löpträning för mig det blev ett yoga-pass istället, ett träningspass hemma framför tv.n, jag har haft en tränings-dvd från tidningen Topp Hälsa hemma hur länge som helst men jag hade förlagt den, så det var först när jag röjde bland böcker och filmer som jag hittade den..:) Jag tyckte denna tränings-dvd var jättebra, den passade iaf mig idag: styrka, smidighet och avslappning.
Ikväll plockade jag fram min gamla adventsljusstake, som jag köpte för några år sedan på Balders Hage, jag satte i stearinljus och fäste på siffror på ljusen, siffrorna är oxå från Balders Hage:)

Nu ska jag ringa Bettis som jag lovat, sedan ska jag och min dotter ha en mysig filmkväll, hon får chips och läsk, jag tar mig nog ett glas röd vin! :-D

Ha en fin kväll!

Puss & kraam

1 kommentar: