lördag 16 november 2013

Nu j-klar, exotiskt resturangbesök och pef-mätning

Hejsan på er!:) Inläggen har ju inte duggat tätt här.. Det har inträffat så mycket negativt i mitt liv och jag vill skriva positiva saker i min blogg! Nu ska jag försöka att rycka upp mig och fokusera på det som är positivt i mitt liv!!!

Igår var jag i stan, i Göteborg och blev bjuden på lunch av min goa Bettis! Hon tog med mig till en ny restaurang som heter  Moon Thai och den hade minst sagt en exotisk inredning, det kändes som man satt och åt i djungeln! :) Det var trevligt att träffa Bettis, hon lyste upp min dag! <3


Detta är en bar på restaurangen! Festlig va?!


 Toaletten var oxå exotisk med fågelkvitter och allt..:) Har ni vägarna förbi Göteborg så besök denna coola restaurang, maten var dessutom jättegod:)


Innan jag tog pendeltåget hem gick jag till Apoteket och hämtade ut en inhalator och en Pef-apparat, apparaten ska jag mäta min andning med, jag var hos läkaren i början av veckan, detta på grund av att jag har problem med min andning och fast att jag tränar och har tränat (konditionsträning bl.a) regelbundet sedan över ett år tillbaka så bli inte mitt flås mycket bättre.. Jag låter som en 95-årig tant med dålig kondition när jag går upp för en liten backe... Det känns bra att jag har tagit tag i detta nu...:)

Nu ska jag ta på mig mina träningskläder och sedan ska ut  och jogga! Ha en fin dag allesammans!

Kraft & Kärlek!

Kraam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar