tisdag 5 november 2013

Skogspromenad och personlig utveckling

God afton på er! :) Nu är jag inte ensam hemma längre, min dotter har tyvärr också gått och blivit vrålförkyld! Jag är lite bättre men inte mycket, känner mig väldigt energilös. Idag har jag tagit en skogspromenad, för att få lite friskluft och dagsljus, jag tror (hoppas) att det hjälper mig bli frisk fortare, jag trivs dessutom vansinnigt bra i skogen, älskar  att "bara få vara" och lunka omkring. När jag var en liten flicka kunde jag vara ute i skogen i flera timmar och glömma tid och rum.. haha:) 

När jag kom hem låg senaste numret av tidningen Amelia i brevlådan, så när jag kom in så drack jag lite apelsin- och ingefärate och bläddrade i min nya tidning:) Till middag åt vi gårdagens middag, gjorde storkok då: kalops, mums så gott, till köttgrytan hade vi bulgur och det var första gången jag serverade det till kalops (hade inget annat hemma) jättegott det tyckte till och med LillaB...:)

Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa lite positiv-litteratur som jag brukar kalla det.. :) Boken jag läser heter Oändliga Möjligheter och är skriven av Mike Dooley, boken hjälper mig att fokusera på det positiva.

Ha en fin kväll!

Kraft och käärlek!

Kraam!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar