torsdag 30 januari 2014

Gymmat, ny spännande bok, god middag å läckra naglar!

Idag har jag varit och tränat, jag tränade styrketräning, hela kroppen, 50 minuter. Jag kände att jag inte hade samma energi som jag hade i tisdags när jag gymmade, efter styrketräningspasset i tisdags stod jag på crosstrainern i 1 timma.. 
När jag skulle åka hem så missade jag bussen för att jag höll på att ta lite fotografier.. Så det kan bli! Haha:)
Jag tog bland annat kort på denna gamla granna stenbron. Bussarna går ju tyvärr INTE så ofta i Lerum, nästa buss skulle komma om en timma först, så jag till biblioteket.
Jag lånade blandat annat denna boken, jag har börjat läsa på den och den är riktigt spännande! 
Till middag gjorde jag egna cevapcicis! :-D jag använde mig dock av en kryddblandning från Santa Maria (som heter just cevapcici) till detta serverade jag råris, ajvar relish och en sallad!
Naglarna jag gjorde härom dagen de blev ganska läckra tycker jag! Det var det även många på Instagram som tyckte, kul tycker jag:) Misssunheart heter jag på Instagram följ mig gärna där! :)

Ha en mysig kväll!

Ljus och kraft ❤️

Puss


2 kommentarer:

  1. Riktigt snygga naglar och maten ser mumsig ut! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. fin i helgen, svart och glitter är snyggt

    SvaraRadera