torsdag 2 januari 2014

Hemklickat: nya sportkläder från H&M, tv-tittande och visdomsord

Igår var jag seeeg kanske drack jag för mycket bubbel på nyårsafton.. ;-) Jag gjorde inget särskilt igår, jag såg klart på Sons Of Anarchy, nu hoppas jag på en 7.e säsong och det är snart! Den tv-serien är j sååå bra och beroendeframkallande! Nu har jag börjat 4.e säsongen av Boardwalk Empire det är också en jättebra tv-serie! :)

Jag kikade in på H&Ms hemsida, de har fått in nya sportkläder:) Och jag klickade hem dessa godbitar! :)


Jag roade mig med att göra några bilder med kloka ord på.

Igår såg jag sista avsnittet av Fröken Frimans Krig, den var kanonbra! Missade d den se den på SVT-Play.

Ha en fin dag!

Ljus & Kärlek

Kraam

1 kommentar:

  1. Har funderat på den där sporttoppen också. Du får berätta sen om du tyckte att den var bra eller ej.
    Ha en mysig fredag!
    Kram K

    SvaraRadera