lördag 18 januari 2014

Lungfunktionsmätning, långpromenad, ingen dator och fredagsmys

I förrgår var jag på Astma och Kol- mottagningen för att göra en spirometriundersökning (lungfunktionsmätning) detta är en del av astmautredingen de gör på mig, nästa vecka ska jag till lungröntgen och därefter får jag reda på vad som är fel... Även om jag förstod på astmasjuksköterskan att spirometriundersökningen inte visade något direkt fel så har jag svårt med andningen och det märker folk i min omgivning också.

Igår hade jag ingenting på min agenda därför blev det en härlig långpromenad:) När jag kom hem lagade jag en mysig måltid till mig och min underbara dotter: Ugnsbakad lax med citroncrème fraiche och tagliatelle. En snäll granne har min dator nu, han ska fixa till den så den blir bättre (just nu lånar jag LillaBs dator, hon sover.. haha). Jag har dock märkt hur beroende jag är av min dator.. Igår när det var skit på tv-apparaten blev jag väldigt rastlös haha:)


Mötte ett sött rådjur under min promenad! :)

Middagsmys med LillaB


Det var skit på tv.n igår men vinet var gott! ;-)

Som tur var hittade jag en Dallas-dvd-box med avsnitt som jag inte sett: L Y C K A ! :)

 
Ha en härlig helg alla goa vänner!
 
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar