onsdag 8 januari 2014

MIN TISDAG

Godkväll i stugorna! :) Hoppas ni har haft en bra dag. Igår var det en ganska vanlig dag för mig, jag var ute och joggade och sedan städade och därefter lagade jag mat. Ännu en grå dag.. så när H&M- katalogen kom i brevlådan så sken jag upp, det blev en kopp kaffe och lite dagdrömande.. :)

På kvällen bakade jag scones, på både vete- och dinkelmjöl, de blir lite nyttigare så! ;-) Senare på kvällen såg jag en ny tv-serie som jag börjat kolla på den heter: Orphan black och den är JÄTTESPÄNNANDE! :-D

Orphan Black handlar om den gatusmarta Sarah, hon bevittnar en ung kvinnas självmord och får en chock när hon upptäcker att kvinnan är en exakt kopia av henne själv. Innan polisen kommer till platsen tar Sarah kvinnans väska och bestämmer sig för att kolla upp vem hon var.


Godnatt och sov gott!

Kraam

5 kommentarer:

  1. Åh vad duktig du är med din träning :) jag ska försöka komma ut och jogga imorgon har jag tänkt mig. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh..H&M Katalogen har inte jag fått är - Hoppas dem kommer idag :)
    Ha en fin dag/Kram

    SvaraRadera
  3. Måste kolla in Orphan Black, verkar spännande! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Jag är på jakt efter en ny serie att kika på. Tack för tipset! :) Kram

    SvaraRadera