onsdag 2 april 2014

Drömmar, jobbleteri, smyckesplåtning och mat...

God afton! Idag har jag fått gjort mycket på hemmaplan. Jag har städat, städat badrummet å drömt om lite förändringar i badrummet, jag vill måla om väggarna ovanför kaklet, väggarna är blå, jag vill nog ha vita väggar istället.

Jag har suttit ganska mycket framför datorn och kikat efter arbeten, jag har skrivit ner några intressanta ställen som jag ska ringa till i morgon..:)

Och så har jag fotograferat en massa smycken, örhängen från Style by Tara för en vän som ska öppna en webbbutik, det är kul att fotografera och få vara kreativ.  

Nyss fick jag hem en matleverans från mat.se så nu har vi (förhoppningsvis) mat hemma så vi klarar oss månaden ut, det är skönt att ha det avklarat! 
Ha en fin vårkväll!

Ljus och kraft ❤️

Kraam

1 kommentar:

  1. Håller tummarna att du hittar ett riktigt bra arbete.
    Kram

    SvaraRadera