måndag 14 april 2014

Happy.

Godkväll! :) Idag har det varit en mycket bra dag. Jag har fått ett positivt besked från det jobbet som jag var på intervju i fredags och jag börjar där den 23/4, fast det "bara" rör sig om sk arbetsprövning är jag väldigt positiv och vet att det kan leda till ett fast jobb där, företagets vd/ägare sa det:) Jag kommer arbeta som marknadsassistent på ett kontor i Partille.

Det känns som mitt liv börjar ta fart igen och det har jag mig själv att tacka för, trots den skit de på mitt förra jobb försatte mig i och dess konsekvenser så vägrar jag att vara bitter, jag har kämpat trots att det varit mycket tufft och jag är glad att jag inte är kvar på mitt gamla jobb och har tänkt att att det är meningen att jag ska få något bättre:) 
Min dag i bilder; jag har påskpyntat lite, suttit framför datorn och börjat lyssna på ljudboken Rövardotter av Jackie Ferm den är jättespännande! :-D
Ha en härlig kväll!

Kraft, ljus & kärlek! ❤️

Kraam

1 kommentar:

  1. Va roligt ♡ - ligt Grattis & Lycka Till/Kram

    SvaraRadera