måndag 21 april 2014

Försommar och picknick i Göteborg..

Idag började jag denna ljuvliga försommardagen med att dricka kaffe på altanen, det var en fantastiskt härlig känsla! :) Sedan gjorde jag några matiga smörgåsar som jag packade ner i en liten kylväska. 
Därefter tog jag pendeltåget in till Göteborg och mötte jag upp Bettis vid Trädgårdsföreningen. Vi kikade lite på den aktuella tulpanutställningen där:) Sedan hade vi picknick nere vid vallgraven, det var mycket mysigt! 

Senare mötte vi upp Henry, Bettis man och vi tog en promenad i det vackra vädret som vi avslutade vid Storans teater.

På Stora teaterns fina uteservering drack vi öl och småpratade:)
Jag har verkligen haft en toppendag idag:)

Snart är det dags för mig att krypa ner i bädden och sova.

Godnatt & sov gott! ❤️

Kraam 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar