lördag 5 april 2014

Loppis, kinamat och mys

God kväll i stugorna! :) I morse fick jag ingen sovmorgon.. Rufus min (hungriga) katt väckte mig klockan sju och jag var tvungen att gå upp och ge honom mat och släppa ut honom, sedan hade jag svårt att somna om igen, jag låg och lyssnade på en ljudbok ett tag, lite småmysigt..:)

I dag har jag och Lill-Bella varit på den lokala loppisen i Floda, vi hittade inget vi ville ha men vi hade en trevlig liten utflykt:)

Till middag lagade jag kinamat: strimlad biff, bambuskott, paprika, purjolök och championer med ris till.
På tv i kväll ser jag på favvoserien: Mr Selfridge! :)
Nu har jag tänt lite stearinljus och ska ta mig ett glas vin!
Ha en fortsatt trevlig helg! ❤️

Kraam

3 kommentarer:

  1. Hej Vännen!
    Mmm, vad gott med kinamat, det var det länge sen jag åt:)

    Har inte varit på den loppisen, inte på den vid Ljungbergs heller, får ta mig dit nån gång.

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Kraam Jenny



    SvaraRadera
  2. Kinamat som är så gott!
    Själv blev de grillat hos min dotter, vi envisades och sitta ute fast det var kallt :)
    Vi fick värma oss med kaffe inne sen!
    Ha en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ooo...Så gottit med KInamat - Det var inte igår hihi Får nog ta & beställa det ikväll/Kram

    SvaraRadera