måndag 28 april 2014

Vindarna vänder.. Blir bjuden på kryssning!

God kväll i stugorna! :) Idag har det varit lika fint väder som i helgen, man blir ju nästan bortskämd..;) Det mesta i mitt liv känns mycket positivt nu! Det känns som att vindarna har vänt och att jag har ett positivt flow..:)

Igår fick jag ett mejl av chefen där han undrade om jag vill följa med till Kiel i Tyskland, i mitten av maj, firmaresa, nöje, personalvård! Resa, hytt med fönster, frukostbuffé, middagsbuffée och tre-rätterssupé, firman betalar! :) Klart jag vill följa skrev jag tillbaks:)

I dag har jag haft en bra dag på jobbet, det är mycket som är nytt och mycket att lära sig men jag TRIVS det känns underbart att ha ett (bra och positivt) jobb att gå till! :)
Ha en skön kväll!

Kraft, ljus och kärlek 

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar