söndag 27 april 2014

Lång PW, 2 premiärer och grillning

God kväll! :) Hoppas ni också har haft en fin och solig helg! Idag har jag fått gjort mycket! Jag började dagen med sovmorgon..:) Sedan åt jag en mysig helgfrukost med min älskade dotter ❤️ Därefter begav jag mig ut på en lång powerwalk; Floda-Nääs-Sjöpromenad. För första gången i år hade jag shorts!:-D Vädret var fantastiskt fint, man kan knappt tro att det fortfarande är aprilmånad!
När jag kom hem hade Lill-Bella dammsugit och gjort fin här hemma och jag klippte gräsmattan för första gången i år! Sedan tog jag fram grillen och la i grillkol och hällde på tändvätska... sedan  hoppade jag in i duchen...:)
Grillad fläskfilé, klyftpotatis, sallad och aioli. :-D
Ha en mysig söndagskväll!

Ljus & kärlek ❤️

Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar