onsdag 30 april 2014

Sommartider, Valborg och smink...

God kväll! Idag efter jobbet åkte jag till systembolaget i Lerum och hämtade/ köpte två vinflaskor som jag beställt dit, Sommartider: rosévin och vittvin: Per Gessle collection det ska bli spännande att prova dem någon solig sommardag!;) :)

Till middag lagade jag korvstroganoff och fullkornsmakaroner, det var tag sedan jag lagade det... gott!:-D Idag/kväll är det Valborg men det är inget vi firar, det har vi aldrig gjort, jag tror att ett typiskt Valborgsmässofirande med körsång och brasa inte är typiskt för den "traditionelle göteborgaren".. När vi bodde i Göteborg så hände det att vi åkte in och kollade på kortegen på Avenyn, en mkt vanlig göteborsk Valborgstradtion..:) 

I brevlådan idag låg ett sminkpaket som jag fått i premie för att jag beställt från La Redoute, jag beställde ett par fina sandaler i guld, jag ska visa er dem någon dag..;) 
Här är mina sminkprodukter som jag fick! En bra premie tycker jag! :) Smink från Make Up Store, en söt necessär, en fin ögonskugga och ett vårdande läppglans.

Tänkte även passa på att visa er en bild på alla nagellacken från Lumene som jag bloggade om för ett tag sedan.
Så här ser de olika färgerna ut på.. 
Ha en fin valborgsmässoafton! :-)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar