tisdag 1 april 2014

AF, vårkänslor och nagelpiff

Idag har jag varit i Partille på Arbetsförmedlingen, mötet med min handläggare där var positivt, jag kommer att få möjligheten att arbetsträna nu i vår och får även chansen att prova på annat utanför mitt kompetensområde (jag är socionom) dvs om jag vill. Så jag har en ljus och spännande tid framför mig nu! :)
På bussen hem mötte jag min underbara dotter som precis hade slutat skolan. Idag blev det ingen avancerad matlagning, det blev makaroner och köttbullar, det är gott om man inte äter det för ofta..;) :) 

Idag har jag även provat ett av mina nya nagellack, den ljusaste av nagellacken, se gårdagens blogginlägg om du missade mina nya läckra nagellack! :-D 
Ha en trevlig kväll! :)

Kraft och kärlek ❤️

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar