lördag 15 mars 2014

AF, Partille och fredagsmys

Igår var jag på arbetsförmedlingen i Partille. Jag bor i Lerum kommun men min handläggare på arbetsförmedlingen jobbar på bägge ställena men har sitt baskontor i Partille och jag hade inget emot att åka till Partille. Efter arbetsförmedlingen gick jag till shoppingcentret Allum, där kikade jag lite i affärer, handlade ett balsam och en rollon, sedan åt jag en hamburgare på MAX. 

Jag är uppvuxen i Partille och det är en enorm skillnad hur det ser ut vid Kyrktorget som Partille centrum hette då, nu vet jag inte ens om det heter så längre ..:( Det var ganska deprimerande att se det som var kvar utav Kyrktorget igår, bara en massa tomma affärslokaler! Jag kommer ihåg en grill som vi ungdomar brukade besöka, där delade man på en bricka pommesstrips! Haha det var tider det:) Där fanns även tobaksaffär och en färghandel, färghandeln hade även smink, parfym och annat än målarfärg, jag kom ihåg hur gott det luktade där, minnen!:)
På fredagskvällen åt vi tacos och kollade på Lets Dance. 
Senare på kvällen kollade jag på tv-serien Homeland. 
Ha en härlig helg! ❤️

Kraam kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar