torsdag 6 mars 2014

Tuff dag...

Idag har jag haft en tuff dag... Jag har gymmat i två timmar, 1 timmas (helkropp) styrketräning och sedan 1 timma på crosstrainern (ca 7,10 km) jag körde lite extra hårt idag för att jag missade gymträningen i förrgår när jag var på sjukhuset..

I eftermiddag och ikväll... har jag försökt att fixa min IPhone, internetuppkopplingen är  så himla kass även när jag är hemma och har WFI på.. Jag kontaktade supporten idag, vilket jag borde ha gjort för längesedan... suck! Jag fick en del tips som jag har provat och nu har alla mina kontakter, appar och bilder försvunnit! Det är tur att jag är ledig i morgon så jag kan fortsätta att försöka få ordning på min iPhone, nästa gång jag köper en telefon så blir det definitivt inte en IPhone, min har krånglat allt för mycket! 

Jag hoppas på en lugn och bra dag i morgon utan massa problem med Iponen. 
Godnatt och sov gott! 

Puss och kraam

1 kommentar:

  1. Oj...oj så du tränat duktigt förstår att det var tufft!!
    Hoppas du får ordning på din IPhone/Fredagskramen

    SvaraRadera