måndag 31 mars 2014

Powerwalk, nya nagellack och Wellness...

God kväll i stugorna! :) Jag hoppas att ni har haft en bra start på denna nya vecka! Jag inledde veckan med en powerwalk runt sjön, vädret var fint och lite blåsigt, man märker tydligare av att det blåser när man är vid sjön, speciellt där det är öppet om man säger så, därför har jag alltid solglasögon på mig bl.a. för att skydda mina linser och ögon (som lätt blir torra) och för att så fort solen tittar fram så kisar jag.
När jag kom hem idag, låg det två trevliga  saker i brevlådan, senaste numret av tidningen Wellness och ett litet paket med 5 stycken nagellack i! :) Jag är med i en ram-panel för tidningen Amelia (är även med för Elle och Chic) jag får efter varje tidningsnummer ett mejl med frågor kring annonser de haft i tidningen och som tack får jag sedan välja en gåva, denna gången valde jag dessa coola nagellack från Lumene.

Ha en mysig måndagskväll! ❤️

Kram kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar