måndag 3 mars 2014

Jättefint paket, kvällspromenad och bloggstund i badet...

I skrivande stund ligger så ligger jag i ett skönt skumbad och bloggar. Jag har haft en riktigt mysig dag:) 

I brevlådan i dag fick jag ett underbart paket! Det var ifrån söta Mimmi, i paket låg det ett sött kort, 4 kaffemuggar, på 2 av dem står det Kaffeälskare och på de andra 2 står det Njut av dagen. De är sååå fina! :) Tack snälla Mimmi, du gjorde min dag! ❤️
Titta så fint kort och såå fina kaffemuggar! :)

Efter middagen tänkte jag ta en kort promenad men så blev det inte, det blev en lång och skön kvällspromenad, vädret var vackert och det kändes nästan våren var här på riktigt.
Jag skulle bara gå en kort promenad...:)
Nu är det dags att skölja av ansiktsmasken som jag smetade på mig innan jag klev i badet!

Ha en trevlig kväll! ❤️

Puss och kraam

1 kommentar: