lördag 29 mars 2014

Rosévin och bokfynd i Lerum

God kväll! Hoppas att ni har haft en lika fin och solig lördag som jag har haft! :) Idag har jag varit i Lerum centrum och kikat lite.
Jag hade på mig mina nya sneakers som jag köpte igår, jag är jättenöjd, de är både snygga OCH sköna! :)
Bagges torg, Solkatten (köpcentrum) Lerums centrum.. Kärt barn har många namn..;) 
Jag köpte rosevin på Systembolaget och så köpte jag denna boken för 13 kronor!!  :) Halva på reapriset, på bokrean... Me like! Boken handlar om det svenska (hård)rocksbandet Europe.
Till middag lagade jag en god kyckling och paprikagryta, med ris och sallad till.
Efter maten satt jag i min baden-baden och drack ett glas av mitt favorit rosévin Black Town ett torrt men lätt mousserande rosévin! :-D och läste ur min nya bok... bakom mina solglasögon;) :)
Ha en fortsatt trevlig helg! ❤️

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar