torsdag 27 mars 2014

Fästingar, träning hemma och dagens...

Det har varit en bra dag idag:) Jag har varit hos rehabkoordinatorn, på biblioteket och Apoteket. På Apoteket köpte jag Effipro till katterna, det är ett medel som håller fästingar och loppor borta. Jag hittade årets första fästing på Blackie redan förra helgen, så nu är det läge att behandla Blackie och Ozzy, Rufus har inte haft fästingar och loppor vad jag märkt av.. iaf inte förra sommaren (Rufus flyttade in till oss förra förra hösten). 

Idag har jag tränat hemma, jag tränade framför tv-apparaten: mage och rygg. Dvd-skivan har jag haft hemma ett bra tag men aldrig tränat till just den, nu när jag inte tränar styrketräning på gym och jag nyss har börjat löpträna så tänker jag att det är extra viktigt att träna just rygg och mage, speciellt eftersom jag inte har världens bästa rygg.
Blackie ville gärna vara med och träna haha :)
Dagens middag: Chorizogryta med vitfibers-pastaskruvar.

Ha en mysig kväll!

Ljus och kraft ❤️

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar