onsdag 5 mars 2014

Nytt smink och ett boktips!

Idag fick jag ett paket från e.l.f Cosmetics i brevlådan, jätteskönt tyckte  jag, detta då jag slapp att gå ner till centrum och hämta ut det rekommenderat som jag fick göra förra gången jag beställde från dem...
Detta fick jag hem: HD mattifying Cream foundation oilfree, jumbo eyeshadow pen (vet ej vad färgen heter, det fanns dock ej så många ljusa färger) och en eyeliner, en kolsvart. Jag har redan hunnit prova krämfoundationen (färgen heter sand) och tycker att den är jättebra! Jumbo-ögonskugga-pennan är också bra, jag tänker använda den som highlighter + i ögonvrån när jag behöver "piggare" ögon! :) Eyelinern har jag inte provat, men den är säkert bra.
Ikväll går jag och lägger mig och läser denna spännande boken: Kvinnan i rummet av Jussi Adler Olsen. 

Ha en mysig kväll!

Kärlek och ljus! ❤️

Kraam

1 kommentar:

  1. Härligt med lite nytt smink! :) Gillar att beställa på nätet!

    SV: tyckte du det hjälpte? Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart. Hoppas verkligen att det går över!

    Tack! Blir ett besök på teatern. :)

    http://lilla-pys.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera